צפיה בהודעה בודדת
ישן 08-07-11, 17:13   #52
macho man
חבר מתחיל
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
הודעות: 7
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי scylla צפה בהודעה
אם אני בא זה כי זה מעניין אותי ברמה מספיקה. שנה שעברה נאבבא היה הרבה יותר אטרקטיבי מהשנה, לדעתי. ברגע שיש עוד איגור זה גורע מהאיכות של האיגודים האחרים (הכוונה כמות המתחרים האיכותיים).
במקרה זה בכפ"ס וזה מאוד נוח, ואני מניח שיש גם כמה חברים שירצו לבוא. אם זה היה יותר רחוק סביר להניח שלא הייתי מגיע.
צריך גם לחשוב על הקהל ביניים כמוני, יש אנשים שהביקוש שלהם לתחרויות האלה יהיה תמיד קשיח ויבואו לתמוך לראות ולהראות לא משנה אם זה 20 או 200. מה שנקרא הגרעין של הקהילה הזאת. אבל תמיד יש אנשים שחושבים פעמיים. סתם דוגמא שנה שעברה עלה כניסה 80, היה גם את ifbb, והיה גם אחרי זה את מר ישראל קלאסיק של nac אם אני לא טועה. להוציא על כל תחרות 80 ש"ח+דלק+לא לעבוד - זה לא ריאלי. אם הייתה תחרות אחת עיקרית אז באמת 80 ש"ח זה לא ביג דיל, אבל יש 3 איגודים, ולא לכל אחד זה קרוב לבית. לדעתי השיווק צריך לשחק גם על ה"הפנינג" ולעשות באמת מתחם מרשים עם טעימות חינם וכו'. ראוי לציון ששנה שעברה הביאו רקדניות ומופע ראווה של אלון צוקרמן שזה תורם ל"show" ולתחושת החוויה, אבל מצד שני התחרות הייתה מאוד מאוד מאוד ארוכה ומייגעת, ולקח מעל שעתיים (הערכה גסה) להגיע בכלל לבוגרים. יש המון דרכים שיווקיות לקדם את התחום, לדוגמא ל"הרצאה" של רוני קולמן, שעלה מחיר לא מבוטל (לא זוכר כמה אבל מעל 100) הגיעו המון אנשים. המון. הרבה יותר מבכל תחרות אני בטוח. ככה שיש קהל יעד לתחום, רק צריך להנגיש את זה ולהפוך את זה לאטרקטיבי אם זה בארגון יותר יעיל וזורם, הורדת מחירי כניסה, הפנינג של מכירות ואביזרים, מופעי ראווה וכו'.
א. מה איגור קשור?
ב. הביקוש של אף אחד לתחרויות בילדינג לא קשיח. ב150 שקל כניסה לא הרגל שלך ולא של אף אחד תדרוך שם.

לדעתי ובלי לפגוע, התחרויות בילדינג צריכות להיות בכניסה חופשית ובלי קשר לאיגודים, כי:
1. באמת זה לא מעניין אף אחד, וכדי שזה איכשהו יתחיל לעניין, צריך שיפתחו את זה לקהל הרחב
2. לסגור את כל האיגודים או למצוא דרך שכל הטובים יתחרו בבמה אחת - זה לא מעניין אותי ולא אף אחד לראות מתחרים של 75 קילו עולים לבמה, יש מספיק כאלה בחדרי כושר, למה שאני אשלם בשביל לראות עוד כאלה. מי שבא לראות רוצה לראות מפלצות.
3. גם ככה לאף מתחרה זה לא כלכלי לעלות לבמה, ולאיגודים המסריחים האלה זה לא כלכלי לארגן את האירוע, אז לפחות שיבואו יותר מ12 איש. ה700 שקל פדיון מכרטיסים של האירועים האלה ממש לא מכסים שום הוצאה.
macho man מנותק   הגב עם ציטוט