צפיה בהודעה בודדת
ישן 29-08-08, 17:22   #82
Dr. Muscle
חבר ותיק (מועמד לחבר VIP)
 
הסמל האישי שלDr. Muscle
 
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 3,208
כללי:: אלון
עוסק ב:: כלמיני
ברירת מחדל

אני רוצה לרשום את החוויות שלי מהתחרות בקצרה
קודם כל ח"ח ליהודה שנראה פשוט מעולה , בשניה שראיתי אותו על הבמה אמרתי שזה הפייבוריט שלי. כל כך התלהבתי שזה לא ייאמן. וזה היה כשלא ידעתי שזה יהודה (נפגשנו בפעם הראשונה רק לאחר התחרות, והראיה שלי לא משהו בייחוד לא מקצה האולם). יעידו מי שישיב לידי על ההתלהבות שאחזה בי לראות אדם כל כך מוכן לתחרות בארץ. נכון שעדאל ניצח בסופו של דבר בצדק בקטגורייה אבל יהודה תותח, וגם ספורטאי אמיתי שלוקח הכל באיזי ובחיוך. שמחתי להכיר.
דבר שני, אביב - ליבי נחמץ לראות אותו מגיע לבמה deplated. משהו במשחק הפחמימות מים והנתרן השתבש, אבל צריכים להבין שהבנאדם נראה מצויין בפרופורציות , מתניים צרות וכתפיים רחבות ורגליים גדולות ממש הכל במקום. ראיתי את האכזבה על הפנים שלו כשהוא לא נקרא לעמוד בקדמת הבמה, והזדהיתי כי כולנו יודעים כמה הוא נתן מעצמו. העיקר זה השיפור האדיר. פעם אחרונה שנפגשנו בשנת 2006, אביב היה פחות או יותר בגודל שלי, או אפילו יותר קטן. הפעם הוא הגיע גד-ול. כאילו ממש גדול לקטוגריית משקל הזו!
הוא שמח להציג לי כמה פוזות כשיצא מהאולם ונוכחתי (שוב) לראות כמה זה שונה לראות מישהו מרחוק לעומת קרוב. האיש פשוט נראה מצויין, הכל ורידי, העור דק, השרירים מאיימים לפרוץ החוצה!
לגלעד שגם איתו הזדמן לי לשבת טיפה יש לי רק מילים חמות. הבנאדם פשוט טנק. כולם דיברו על הרגליים אז אין מה להרחיב אבל באמת מדובר בתופעה בלתי מוסברת.
גדי שלא יצא לי כל כך לדבר איתו אבל נראה מאד נחמד ובעיקר נראה טוב. אני עדיין לא מאמין שחשבת אם לשתות את הקולה שארבל נתן לך ! קולה רגיל, כן, זה מה ששותים אחרי תחרות.

לצערי את אייל hell לא זיהיתי, אחרת הייתי ניגש ומציג את עצמי, באמת פספס טיפה בהכנה, אבל מהניסיון לומדים, ואפשר להגיד שהיו לו באמת מתחרים קשים. כל הכבוד גם לאייל.

תודה לחברים ארבל קורן ואורי שליוו אותי בדרך, ועשו צחוקים שמנעו ממני מלהרדם על ההגה.
אני אעלה תמונות של סטס ואז אתן דעתי עליו.
__________________
המלצתי:
אודי ברק - עיסוי לבאדיבילדרים
טיפול בעיסוי רפואי ושיטות נוספות ברפואה משלימה
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

עזרים מומלצים:

רפידות גובה תוספת גובה למתעניינים.
סיגריה אלקטרונית להפסקת עישון קלה.
כאבי גב - אתר שמציע את שיטת אפוס להקלה בכאבי ברכיים.

-------------------------------
גלעד שליט כבר יותר מ-1,000 יום בשבי.
אל תיתן לו להשכח.
Dr. Muscle מנותק   הגב עם ציטוט