ישראלבודי
מתחייבים למחירים הזולים ביותר

חזור   ישראלבודי > ישראלבודי > תזונה ותוספים

תזונה ותוספים מה לאכול, מתי ולמה, תפריטים,אילו תוספי מזון מתאימים ועוד..

תגובה
 
הגדרות אשכול אפשרויות הצגת נושא
ישן 13-04-08, 05:51   #21
P-a-n-1-c
Banned
 
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 0
עוסק ב:: חייל בסדיר, מילואימניק בטיב טעם.
ברירת מחדל

איך אני מת שפעם הבאה שתכתוב תגובה כזאת ארוכה יקרוס לך המחשב
P-a-n-1-c מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-04-08, 08:15   #22
YONI
IsraelBody VIP - חבר יהלום
 
הסמל האישי שלYONI
 
תאריך הצטרפות: Jun 2006
הודעות: 597
גיל:: 24
עוסק ב:: מדריך חדר כושר
חדר כושר: הולמס פלייס דיזנגוף
ברירת מחדל

אני לא רוצה לדמיין בכלל כמה כדורים של Zma הוא לקח אחרי ההודעה הזאת..
YONI מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-04-08, 10:57   #23
tomerA
חבר ותיק (מועמד לחבר VIP)
 
הסמל האישי שלtomerA
 
תאריך הצטרפות: May 2007
הודעות: 4,099
גיל:: 17
ברירת מחדל

tomerA:



אתה כמובן לא מצפה ממני לרדת לרמתך השפלה - שפלים כמותך ראיתי וחינכתי, ובנוסף לכך אכלתי אותם לארוחת בוקר !

שתול של מי אני בדיוק, אה ? ? ? ? ? את ההמלצות שלי דחפתי כבר לתחת ובינתיים הם השפיעו כמו הזרקה של סטרואידים בתחת. את ההמלצות שלי אתה תשמע עד יומך האחרון בפורום - לא נוח לך תחפש לך פורום אחר להתבטא בו בצורתך השפלה והמקוממת, פה זה לא המקום לקלל כך. חכיתי שישעו אותך, אבל לא השעו - לי אישית זה לא מפריע, אבל לך זה צריך להפריע שאתה מוריד פה את הרמה של הפורום בכמה דרגות !



והנה הגיע במלוא הדרו החוקר השני שזכה בפרס נובל למדע. אף אחד לא אמר פה שה-ZMA מעלה את רמת הטסטוסטרון באחוזים בודדים, ה-ZMA מעודד הפרשה, וההפרשה מגיעה מבלוטות המוח, וברגע שהגוף מפריש טסטוסטרון, אין קשר בכלל ל-ZMA, או לאבץ שהוא מכיל. ברגע שהגוף מפריש טסטוסטרון, הוא מפריש בכמויות להן הוא זקוק, וגם בכמויות שהגוף יכול להפריש ולייצר - בהתאם לגיל של הבן-אדם ! שום תוסף תזונה לא מעלה את רמות הטסטוסטרון לא באחוז אחד, וגם לא במאה, אלר אם כן אתה לוקח סטרואידים אנאבולים אנדרוגנים(AAS), או אם אתה מזריק טסטוסטרון בנפרד, כמו לדוגמא ילדים בגיל ההתבגרות שסובלים מחוסר יצור והפרשה של טסטוסטרון, או אם אתה לוקח מעודדי טסטוסטרון טבעיים, שהם למעשה סוג של תוספי תזונה בגלל שהם טבעיים, ומכילים כל מיני חומרים וצמחים, אבל תוספים אלה ממולצים למי שמעל גיל 21, או במילים אחרות סיים להתפתח, וגם צריך לקחת אותם תחת השגחה על-מנת שהגוף לא מיפסיק לייצר חומקים אלו בגלל שהוא מקבל אותם מבחוץ ! לכן אל תטעה אנשים, ותמציא שטויות שיושבות לך טוב בשכל בגלל שהמצאת אותם. כל פלצן היום כמותך חושב שהוא מינימום אנדוקרינולוג.

אל תנסה לתת לדברי פרשנות ואינטרפרטציה אחרת - אני לא אמרתי שזה יעלה את כמות הטסטוסטרון - הרי צריך להיות טיפש כמוך בשביל לחשוב שתוסף שהוא טסטוסטרון יעלה את הכמויות של הטסטוסטרון, ה-ZMA הוא אך ורק מעודד הפרשה טבעית, בעקבות ויטמינים ומינרלים. זה כמו שתגיד שאתה מעודד הפרשה/ייצור של חלבונים - יש הבדל אסטרונומי בין לעודד ייצור של חלבונים, לבין לאכול חלבונים בפועל. בשביל לעלות את אחוזי כמויות הטסטוסטרון, יש להזריק אותו ! למ מעבר לכך - כך שאל תמציא שטויות, ותנסה להמציא פרשנויות על דבריהם של אנשים. ה-ZMA איננו גורם לגדילה, כדבריך, אך במידה והוא מעודדד הפרשה, והטסטוסטרון מופרש בפועל, הוא יצפה בגדילה מאוד מהירה. בבקשה ממך, הסרטים שאתה מוכר לעצמך בראש, אל תמכור גם לנו אותם, אנחנו לא רוצים לאכול את השקרים שאתה ממציא ומאכיל את עצמך, מספיק אנחנו אוכלים אותך פה הפורום, וגורם לנו להקיא ממך !

אתה לא מבזבז כסף על תוספים? בטח שאתה מבזבז - עם כל הסרטים שאתה מוכר לעצמך, אתה מבזבז בשפע !
אף אחד לא אמר, כפי שמתפרש מדבריך, שה-ZMA צריך להיות בראש סדר עדיפויות בקנית תוספי מזון, לכן גם הזכרתי שרק במידה ואתה משקיען ויש לך כסף מיותר אז תקנה ZMA, אך שוב אתה נותן פרשנות עילגת לדברי, אך בעצם מה אפשר לצפות מבן אדם עילג? שיגיד דברים עילגים ! אף אחד גם לא אמר שה-ZMA בטוח יושפע וירגש, גם בגלל שעדיין אין הוכחה לאפקטיביות שלושת המרכיבים יחדיו בתוך ה-ZMA, אך כנראה שלא ידענו ואתה מדען עם בטחון עצמי כה מופרז וחוצפה עזת יתר שאומר בגסות רוח ש-ZMA לא עושה כלום ! מי אתה בדיוק שתגיד זו, מדען שהמציא נוסחאות? כולה אדם עילג, ילד עלוב בלי תעודת בגרות, שאפילו לא יודע מה המשמעות של המילה "כוח"? מה אפשר לצפות ממך, שתתגונן ע"י קללות - זה מה שעושה אותך חלש, כמותך !

תגיד לי בבקשה - האבקת חלבון והקריאטין שאתה צורך הם לא קיצורי דרך? למה אתה מוכר לעצמך סרטים שחלבון משפיע ותוספים אחרים לא? רק בגלל שכך אתה חושב, אתב רוצה למכור גם לנו את שקריך ומחשבותיך המעוותות? הרי בפועל יכלת לגדול גם בלי חלבונים וקריאטין, אז מה פתאום אתה לוקח אותם, פתאום הם דווקא לא בזבוז כסף? לא חסר חלבונים בחזה עוף, טונה וביצים, אבל אתה רוצה להאכיל אותנו ש-ZMA לא משפיע ולא עושה כלום - מה ב-ZMA יש חומרים שלא עושים כלום? מי אמר לך את זה? עפ"י מה אתה מבסס את זה? אתה מבסס זאת עפ"י המוח שלך, ואל תשכח שהמוח שלך עילג, כך שלא יצא ממנו הבה חוץ מקללות, המצאות, פרשנויות מוטעות, ושקרים עלובים ! החלבון שאתה שותה כל בוקר הוא גם קיצור דרך, אבל בגלל שאתה שותה אותו, לא אז הוא תזונה רגילה לא לכ דבר, וכבר לא נחשב לתוסף תזונה - לך לחברים שלך העילגים למכור להם את השטויות האלה, הרי רק עילגים כמוך יבינו אותך, לא? שכחתי להזכיר שיש לך תואר בפיזיקה, רפואה, כימיה, ביולוגיה, אנטומיה, וכו'. . . שאתה אומר בכזאת חד משמעיות שהוא כנראה לא יראה גדילה מ-ZMA, אבל נכון - אתה מייצר תוספי מזון ויש לך קליניקה למחקרים, לא? מדוע יש לך מן תווית שכלית בראש, שרק מה שאתה אומר זה נכון - אתה חתיכת פלצן, שהרמת ידע שלו בתחום שואפת לאפס, אבל בעצם מה אפשר לצפות מאדם עילג, שלא ידוע מהם משמעויות של מילים בסיסיות?



אתה לא מפסיק עם ההמצאות, אה. . . ? ? ? ? ? אתה יודע, מותק, לא נראה לי שכל המתאמנים אצלך במכון כושר לא עושים את אחת מהדברים שהזכרת? הרי כולם הולכים לישון בלילה, נכון? גם כולם אוכלים - זה גם נכון ! וגם כולם מתאמנים. ועוד משהו קטן ששכחתי לציין, כולם גדולים ומנופחים כמו רוני קולמן ! אם כולם היו מקשיבים לשיטות שאתה ממציא ומשקר לעצמך, האדם הכי גדול היום היה בגודל דרדס ! אז אתה אומר חוץ מקריאטין ואבקת חלבון זה בזבוז כסף? אז אמרת ! למה שנקשיב לאדם עילג כמוך, שמתיימר להיות שקרן, ממציאן ולהאכיל אותנו בסרטים שהוא מוכר לעצמו? בוא תזכיר לנו, איפה הוצאת את התואר שלך? אפילו 12 שנות לימוד אין לך, אתה רוצה להתעסק בפיתוח גוף, ועוד להמציא מיתוסים שהורסים לנו את הענף. הייתי שם אותך בפיתוח לכלוך, לא בפיתוח גוף - אתה עילג מידי בשביל זה.

------------------------------------------
שתול של מי? זה לא ברור? שתול של ישראלבודי! היום פה כבר מספר משתמשים שכיביכול המליצו על תוספים ודחפו לאנשים תאוריות רק כדי שיקנו את התוספים של החברה.

לפי מה שאתה אומר אני לא מבין אם כך מה הZMA עוזר. אתה טוען שרמות הטסט נקבעות ע"י הגוף ואין דרך לשנותן, אז מה עידוד ההפרשה עוזר? אם לגוף יש רמה קבועה של טסט אז את מה בדיוק אתה מעודד? להפריש עוד הוא לא יכול את זה אתה אמרת, אז מה כן הוא עושה?
אני לא מוצא שום סיבה לקחת את התוסף הזה לפי הטיעונים שלך.

האבקת חלבון אין בא מה להוכיח כעובדת היא חלבון פשוט ואף אחד לא מצפה ממנה לקסמים. אבקת חלבון היא מטעמי נוחות וכסף בלבד.
הקריאטין הוכח מחקרית שעובד, ויודע מה אני קניתי קריאטין והוא לא עובד עליי, בזבוז כסף? כן, אבל אני לא יכולתי לדעת שהוא לא יעבוד עליי. יש סיכוי גבוהה שהוא כן יעבוד ועליי הוא לא עבד.
אין לי שום ידע לגבי החומרים בZMA אבל אני יודע שאם הוא כן היה עובד היו מחקרים חותכים שזה עובד ואז לא היה כן שום ויכוח, אבל מכיוון שאין הוכחה מדעית ומנסיון של אנשים בפורום שאמרו שחוץ מי זה שהם ישנו יותר טוב בלילה לא קרה להם שום דבר אני יכול להסיק שאו שהמוצר לא עובד או שעובד ברמות לא מורגשות. אם יש לך הוכחה מדעית כלשהי שהמוצר כן עובד אני ישמח לראות אותה.

כשהתכוונתי לאכול-לישון-להתאמן התכוונתי בצה הטובה ביותר. יכול להיות בן אדם שכן, הוא הולך להתאמן אבל יש לו חרא תוכנית אימון, כן הוא אוכל אבל יש לי חרא תפריט, כן הוא ישן אבל לא מספיק. אם בן אדם ישן כמו שצריך יאכל כמו שצריך ויתאמן כמו שצריך הוא יגדל בצורה הטובה ביותר שהגוף שלו יכול. אני לא טענתי שכולם ענקים במכון שלי ולא טענתי שהשיטה שלי זאת "השיטה" אני לא ממציא שום דבר שאני אומר, כול מה שאני אומר מבוסס על ידע שנצבר בעזרת קריאה בפורומים\מחקרים\ספרים שונים.
אני לא מבין מה קשורה רמת ההשכלה שלי העילגות שלי ועוד כל מיני קללות שזרקתה עליי לפיתוח גוף. רק לפי צורת הכתיבה שלך שהיא מאד מתגוננת ניתן להבין שאתה נמצא בעמדה נחותה. אני לא מכיר אותך ולא יודע כמה שנים למדת וזה גם לא מעניין אותי, כרגע אני שופט אותך לפי ההודעות שלך בפורום והאדם שאני רואה זה אדם חסר ביטחון עצמי, מבולבל ומפוחד.
אם אתה רוצה לקיים דיון ברמה גבוהה אין לי בעיה תחליט מתי שאתה רוצה אני פה מתי שבא לך.
__________________
knowledge is power
tomerA מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


חוקי משלוח הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הינו פועל
קוד [IMG] הינו פועל
קוד HTML הינו כבוי
קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +3. השעה כרגע היא 07:48.


תוספי תזונה אבקת חלבון קריאטין משקאות איזוטניים פגישות ייעוץ קוביות בבטן עלייה במסה פיתוח גוף אימונים אישיים פציעות ספורט דרושים טו בשבט
מופעל על: vBulletin Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
כל הזכויות שמורות לישראלבודי בע"מ
מערכת הפורומים מאוחסנת, מאובטחת ומתוחזקת ע"י אפטיים בניית אתרים